Kompetencje
strategia wizerunkowa marki
Pomagam zdefiniować grupy odbiorców oraz obszary, w których odbiorca doświadcza marki. Ustalam komunikat marki, definiuję wartości, przewagi konkurencyjne oraz obietnicę marki. Opracowana strategia pozwala na dobór odpowiednich kanałów komunikacji z klientem i jest punktem wyjścia do wszelkich założeń projektowych w pracy nad identyfikacją wizualną. Dzięki niej decyzje dotyczące wizerunku marki podejmowane są świadomie.
naming / hasła reklamowe
Nazwa jest ogromną wartością w firmie i kluczowym elementem marki. W obecnym, cyfrowym świecie, jeszcze bardziej istnieje potrzeba, żeby pomóc odnaleźć się i zostać zapamiętanym przez klientów. 
Dobrym hasłem możesz przekazać tysiąc słów, swoją wielką ideę, nastroić odbiorcę na twoje fale.

logo i identyfikacja wizualna
Ważne jest, aby nie traktować logo jako jedynego nośnika marki, ponieważ jest ono tylko częścią identyfikacji. Tworzę proste, czytelne znaki. Projektuję z założeniem, że stworzone logo będzie funkcjonować przez wiele lat.
projekty
 Opracowaną identyfikację marki przenoszę na odpowiednie do strategii marki nośniki. Posiadam duże doświadczenie w projektowaniu i przygotowaniu do produkcji wszelkich rodzajów materiałów wizerunkowych i reklamowych zaczynając do wizytówki przez foldery, opakowania, nośniki zewnętrzne kończąc na stronie internetowej. Cały czas dbam o jakość, detale oraz spójny przekaz. 
wsparcie
Pomagam i doradzam jak sprawić, aby Twoja marka wyglądała dobrze i budziła pozytwne skojarzenia. Współpracuję ze specjalistami z dziedzin copyrightingu, projektowania wnętrz, kodowania stron internetowych, fotografami i producentami filmów wideo.
Wróć na górę