oferta
strategia wizerunkowa marki
Pomagamy zdefiniować grupy odbiorców oraz obszary, w których odbiorca doświadcza marki. Ustalamy komunikat marki, definiujemy wartości, przewagi konkurencyjne oraz obietnicę marki. Opracowana strategia pozwala na dobór odpowiednich kanałów komunikacji z klientem i jest punktem wyjścia do wszelkich założeń projektowych w pracy nad identyfikacją wizualną. Dzięki niej decyzje dotyczące wizerunku marki podejmowane są świadomie.
naming / hasła reklamowe
Nazwa (imię marki) powinna być łatwa do wypowiedzenia, zapisania i zapamiętania. Powinna dobrze wyglądać na papierze, stronie internetowej czy szyldzie. Dobre hasło, podobnie jak logo, powinno być prawdziwą esencją marki i precyzyjnie określać jej komunikat.

logo i identyfikacja wizualna
Ważne jest, aby nie traktować logo jako jedynego nośnika marki, ponieważ jest ono tylko częścią identyfikacji. Tworzymy proste, czytelne znaki. Projektujemy z założeniem, że stworzone logo będzie funkcjonować przez wiele lat.
Projekty
 Opracowaną identyfikację marki przenosimy na odpowiednie do strategii marki nośniki. Posiadamy duże doświadczenie w projektowaniu i przygotowaniu do produkcji wszelkich rodzajów materiałów wizerunkowych i reklamowych zaczynając do wizytówki przez foldery, opakowania, nośniki zewnętrzne kończąc na stronie internetowej. Cały czas dbamy o jakość, detale oraz spójny przekaz. 
Dodatkowo
Pomagamy i doradzamy jak sprawić, aby nasza marka wyglądała dobrze i budziła pozytwne skojarzenia. Współpracujemy z specjalistami z dziedzin copyrightingu, projektowania wnętrz, kodowania stron internetowych, fotografami i producentami filmów wideo.
Wierzymy, że dobry design to dobry biznes! 
Wróć na górę